Firma powstała na podstawie naszych osobistych doświadczeń, kiedy byliśmy w roli członków wspólnoty mieszkaniowej. Poznaliśmy nieprawidłowości, wynikające z nieuczciwości, braku kompetencji i wiedzy administrujących dużym osiedlem w Warszawie.

Potencjał naszej firmy, to wiedza i rzetelność w realizacji powierzonych czynności w oparciu o najlepsze praktyki i rekomendowane rozwiązania. Kluczowy nacisk w podjętej współpracy kładziemy na bieżącą weryfikację ponoszonych kosztów zarówno eksploatacyjnych, jak również wydatków inwestycyjnych, a co za tym idzie, stale doskonalimy proces ich optymalizacji.

Udało nam się w swojej Wspólnocie zaprowadzić porządek, wygrać sprawy sądowe z nieuczciwymi usługodawcami. Podnieśliśmy standard posesji po latach zaniedbań na gruncie świadczonych usług technicznych, administracyjnych, finansowych, porządkowych i samej estetyki osiedla.

Wykonujemy kompleksowy audyt finansowy, rachunkowy i prawny, skutecznie przeciwdziałamy szkodliwym procederom. Powołaliśmy spółkę, która w sposób rzetelny i zgodny z przepisami prawa w zakresie zarządzania i administrowania wychodzi naprzeciw oczekiwaniom swoich Klientów.

Chcemy, aby administrowane przez nas nieruchomości podnosiły swoją wartość, standard oraz komfort mieszkania poprzez profesjonalnie przeprowadzane przeglądy, bieżące konserwacje, modernizacje oraz remonty, przy współpracy wyłącznie najlepszych partnerów i specjalistów.

Wyróżnia nas bardzo dobra opinia w zakresie transparentności i uczciwie prowadzonego procesu wyboru i weryfikacji ofert. Negocjujemy ceny, warunki umów, dokonujemy trafnych wyborów i jesteśmy otwarci na wszelkie innowacje.

Jesteśmy ukierunkowani na pozyskiwanie dla wspólnoty dodatkowych źródeł finansowych (najem lokali, wynajmowanie powierzchni reklamowych na terenie posesji, dodatkowe formy dofinansowania).

W trosce o naszych Klientów zapewniamy prawidłowe i bezpieczne przechowywanie dokumentów (archiwum i system elektroniczny), a także stały i bezpieczny kontakt poprzez platformę informacyjną 24h.

Zapewniamy atrakcyjne stawki z tytułu świadczonych usług a zakres Umowy kształtujemy indywidualnie do potrzeb Klienta.

 

Nasz zespół:

 

Elżbieta Majk PREZES ZARZĄDU

Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego. Magister Prawa i Administracji. Wieloletni pracownik instytucji finansowych. Posiada doświadczenie z zakresu finansów i rachunkowości, prawa podatkowego, prowadzenia procesów zakupowych oraz negocjowania warunków umów. Licencjonowany Zarządca Nieruchomości (licencja Zarządcy Nieruchomości Federacji Porozumienia Polskiego Rynku Nieruchomości nr 29296)

797-688-498
797-846-814
elzbieta.majk@bthouse24.pl
Zarządca nieruchomości | licencja nr 29296

Karolina Koźmińska CZŁONEK ZARZĄDU

Absolwentka Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, specjalistka w dziedzinie formułowania i redagowania pism urzędowych oraz prawnych. Na co dzień zajmuje się doradztwem w zarządzaniu wspólnotami, a zainteresowania w tej dziedzinie, wynikają z osobistych doświadczeń. Posiada duży zakres wiedzy i doświadczenie w obszarze zarządzania wspólnotami, w czym wykorzystuje wiedzę psychologiczną i pedagogiczną, kompetencje mediacyjne w komunikacji społecznej oraz znajomość technik negocjacji. Licencjonowany Zarządca Nieruchomości (licencja Zarządcy Nieruchomości Federacji Porozumienia Polskiego Rynku Nieruchomości nr 29304)

797-846-814
karolina.kozminska@bthouse24.pl
Zarządca nieruchomości | licencja nr 29304

Radosław Dubiel PEŁNOMOCNIK ZARZĄDU

Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego oraz Politechniki Warszawskiej. Magister Zarządzania w obszarze finanse, bankowości i ubezpieczenia oraz Magister Ekonomii.
Ukończył studia podyplomowe z zakresu rachunkowości oraz prawa podatkowego, w tym studia podyplomowe z zakresu prawa podatkowego na Akademii Leona Koźmińskiego ukończone w 2020 roku, a także liczne szkolenia z zakresu zarządzania, finansów i rachunkowości.

665-396-229
797-846-814
radoslaw.dubiel@bthouse24.pl

Irmina Białecka PEŁNOMOCNIK ZARZĄDU

Absolwentka Politechniki Radomskiej Wydziału Zarządzania oraz Wyższej Szkoły Finansów i Zarządzania w Warszawie. Wykształcenie – Magister Ekonomii;
Absolwentka Studium Podyplomowego o kierunku Międzynarodowe Standardy Rachunkowości, w 2020 roku ukończyła studia podyplomowe z zakresu prawa podatkowego na Akademii Leona Koźmińskiego.

500-207-535
797-846-814
irmina.bialecka@bthouse24.pl